Friday 30 March 2012

Alhamdulillah :')

Assalamulaikum rakan-rakan pembaca sekalian ;D


Alhamdulillah, Alhamdulillah ucapkan syukur pada ALLAH atas setiap nikmat yang telah diberikan kepada kita makhlukNya. Sungguh saya berasa kurang beban setengah tan dari bahu saya, kerana hari ini saja, saya dah hantar 3 assignment sekaligus dengan jayanya. Alhamdulillah ;')

Rasa happy sangat-sangat tambah-tambah lagi pagi tadi kira-kira pukul 7.30 lebih konon nak pergi mandi la ni kan kat toilet, tetiba roomate saya dengan semangatnyaa (sanggup bergerak ke toi2 untuk memberitahukan saya akan hal ini ! hik3) mengatakan bahawa, "Intan!" "Yaa!" "Kelas cancel hari ni !" "Ye ke ?!" (balasan jawapan x kena) . Ohooiii~ iya ka ni ? Macam x percaya la pulak ! Yahooooo !

Dari saya yang dah siap masuk toilet ni, nak mandi nih. Terus keluar balik malas nak mandi. Sejuk. Konon. Hehh. Saya pun pulang semula ke bilik tanpa mengenakan air di badan pun. Pandai kan. Hmmm.

Waaa~ ni boleh sambung tidur ni. Gila ngantuk sebenarnya pagi tadi. Sungguh. Malam tadi dok pulun buat eseimen sampai pukul 3. Baru dapat tidur. Hmmm. Konon nak sambung tidur la ni kan. Tapi fikir-fikir balik. Bukannya dapat pon lelapkan mata ni bila dah terbangun tu. Kitorang plan nak terus la pergi binding segala benda, hantar eseimen then semua boleh senang hati sebab semua dah selesaikan.

Jadi saya, Bbey dan Sha pun pergilah binding apa yang patut. Beli makanan mamamamamamam. Lapar. Hahhh, sampai lah ke detik yang terakhir kami hantar eseimen FPK pada Ruth . Maka dengan itu, berakhirlah 3 eseimen untuk 3 matapelajaran pada detik itu. Alhamdulillah ~! Walau ada lagi beberapa eseimen nak kena hantar minggu depan. Tapi lek luu. Kita enjoy la kejap2 kan. Hahh. xkan la sepanjang masa nak concentrate wat kerja je kan. Heee

Klah, xtau nak borak apa lagi. Sekarang tengah tunggu saat nak ambil di pejabat untuk satu barang online yang saya pesan ni. jeng3 ! Barang apakah itu? HAHA. I'm so excited nak dapat benda itu. Menurut tauke nya tu cakap, semalam dia dah post laju dah. Hopefully boleh lah dapat hari ni benda tu. Saya ada pergi pejabat tanya posmen dah sampai ke hari ni. Tapi x sampai lagi tadi pukul 10.30 am. So petang ni nak cuba nasib. Hehe. Harap-harap sampai la dengan cepat. x sabar dah nak dapat. Apa barangnya ni? Korang nak tau ke? Hek3. Barang ni lah. Tengok ni.







Tau x ni apa? Haaa. Ni lego yang kita main waktu kecil2 dulu. Ehehe. Cuma ia telah diinovasikan kepada yang lebih  attractive nama dia, Mp3 Lego ! Yess. This is Mp3. First time saya tengok sungguh saya berkenan sangat. Aduyaii comel gilaa. Tambah saya memang dah lama nak beli Mp3 sebab, hmm al maklum henset cikai ku itu, nak dengar lagu pun susah, Earphone entah pergi mana entah. Haaaa, lepas ni senang la. Dalam2 bas ke, nak balik rumah dalam KTM ka, boleh layan2 lagu bila boring. Hee.

 Saya dok kenan hat yang paling suci tu laa. Warna Putih. Hek3. InsyaAllah, akan dapat hari ni. Harap sangat ! Huu. Oklah. Oh harga. Harga dia RM70 satu set siap dengan earphone, USB cable n Manual Guide. Harga ni x termasuk SD Card Micro pon. Walau Cik Ijat saya cakap, ni kira mahal ni Intan. Hmm, entahlah. Sorry ya Ijat. Hati Intan memang dah terpaut sangat dah dengan benda ni. Intan x peduli harga dia lagi. Huk3. 

Ok, sampai di sini sahaja. ESOK ? ! Ada apa dengan esok? hahhh Jeng3 ! Saya sangat tidak menyabari nya pun. Ya Allah, sungguh saya amat merindui dia. <3 :')

No comments:

Post a Comment