Tuesday 24 April 2012

Kau yang Cuai Intan !

Assalamualaikum.


Hanya sedikit yang ingin dicoret. Aku mohon rakan-rakan pembaca yang lain untuk turut mendoakan aku hamba yang lemah hina keji ini.


'Ya Allah, kau permudahkanlah segala urusan hambaMu itu, Kau kuatkanlah ingatan beliau, Kau hindarikanlah beliau dari sifat pelupa yang tinggi, Kau peringatkanlah segala perbuatan yang baik kepada beliau, Kau berikanlah dia kekuatan, Kau kawalkanlah nafsu kemarahan dalam diri beliau. Sesunggguhnya dia insan yang lemah kerdil di sisiMu Ya Allah'.


Aku letih. Aku letih diperlakukan begini. Aku sedih dengan diri sendiri. Aku penat melayan diri aku yang penuh dengan kekurangan. Aku yang cuai. Aku yang pelupa. Aku yang leka. Aku yang tidak sempurna. Ya Allah. Berikanlah aku kekuatan Ya Allah :'(

No comments:

Post a Comment