Friday 7 December 2012

tak baca pon xpa :) haha

Assalamualaikum~

Testing3 ! Ya Allah. inilah dia. pernah dengar x pepatah melayu cakap, 'kacang lupakan kulit' 'habis madu sepah dibuang' dan lain-lain. ni sama la ni dengan aku ni. lama gila poitt aku x update status. semua hangat2 tahi ayam saja kau ni intan. huhh. awal-awal dulu bukan main semangat bila dah lama2, perghhh. berhabuk bersesawang serta berdeburan belog engko ni ha. haha. 

aku rasa, aku nak start update blog balik lah. haha. semangat tahi-tahi je engkau ni intan. entahlah, mungkin dah duduk rumah ni, free lah katakan ye dok. hmm jadi tengok lah berjaya ke tidak plan ni. haha.

hmm untuk buat kali pertama semula setelah beberapa bulan ni, apa je aku nak cerita ehh. aku pun x tahu. haha. maka dengan itu, hmm xpelah. next entry aku update apa-apa yang patot eh. saja ja nak buat entry tah apa2 ni. bukan ada orang nak baca pon. haha. ok chowww. lain kali k. nanti saya update cerita baru. hihi. papai~ Assalamualaikum :)

*entry yang tiada kejadahnya, haha*

tiada motif apa-apa -.-

No comments:

Post a Comment