Tuesday 6 December 2011

BerOMBAK RINDUan :'(

Assalamualaikum :'(


    Asal sedih semacam je gayanya tu. Monyok memanjang. Wuhuhuhu. Monyok  bukan sebarang monyok, monyok mengedik mengada2. Sebenarnya, xda mana monyok pon, sedih ja. Sedih sebab apa? Sedih sebab tengok cerita Ombak Rindu petang tadi. uwaaaa :'( Mengado-ngado *dussh3*




      Tapi best petang tadi sebab saya keluar dengan kawan saya Cik Asnida Mat Aziz. weeee :D *Mood happy balik, wakakaka* Cik Asnida a.k.a Jijie tetiba mesej saya pada satu petang yang sunyi di rumah. Tiba2 dia mengajak saya keluar hang out together2. hehe. Boring ya duduk rumah. Saya pon boring. Dan dan tengah hangat cerita Ombak Rindu. Geram pulak kalau x tengok kan Jijie. Hek3. Jadi dengan pantasnyaa, kami memutuskan untuk pergi tengok wayang Ombak Rindu kat Jaya Jusco Seremban 2. *Dah xda tempat lain, situ jelaa kalau nak keluar yang selesa2 kat area Seremban ni. hoho*


    Tengok pelakon2 dia pon dah POOOOM ! dah kan. hehe. Hebat2 belaka. Tapi ada yang kata kalau watak Izzah yang dilakonkan oleh Maya Karin itu, kalau dapat digantikan dengan Tiz Zaqyah, lagi best. Ehmm, ye ke. Seronok ja saya layan Maya Karin berlakon. Best, touching cerita diaa :'( melalak2 saya akhir2 cerita tu, sob3. Tapi permulaan macam kelakar2 sikit laa, pandai jugak Aaron Aziz buat lawak. hehe. *Goli hati den*


     Memandangkan kitorang sampai agak2 pukul 10.30 macam tu, terus menerus ke kaunter nak pilih seat baik punya. Oklah seat, best tengah2, atas2. hehe. Tapi start cerita pukul 12.10 pulak la haii. hmm, apa kan daya, merayau lah nampaknya dulu yaa. hehe. Ada snap beberapa picture kami berdua. Ngeh3. xdo kojo dah.


eeee, muncitnyaa perut saya :P

Ni budak Jijie ni memang Someeel :)


Uweeek :P


Eeek ooww Eeek oowww !


Gadis2 bunga Merah. wakakaka




 Nampak kurus, yesss ! *Padahal di sebalik tu*


    Ok, untuk kenangan. tiket wayang. haha. da kemut2 dah. Maap la yep :P Out of 10, saya bagi amm amm 8 setengah. hehe. Best cerita ni x rugi RM 10 beli tiket wayang. hehe. Tengoooook laa. hehehe. Ok then, nak chow. Assalamualaikum and nak ucapkan terima kasih kat Jijie 4 da great moment :D Lain kali boleh plak kotakan janji nak tengok bola sama2 kat stadium ok. kikiki







No comments:

Post a Comment