Wednesday 4 January 2012

Jadual Waktu Baru XD

Assalamualaikum :P


Waaaa, tambah lagi satu berita happy~! Kitorang dah dapat dah jadual kelas untuk Sem 1 ni. hehehe. Dan jadual itu sangat3 best tau x. haha. Banyak gila masa free dan sehari je rupanya ada kelas petang. Itupun sampai 3.30 ja. Selalunya balik konphom pukul 4.30 la paling lewat kan. hee. Excitednyaa, best sangat ! Yang paling penting, petang jumaat kosong dan saya dengan suka hatinya boleh balik rumah dengan aman tanpa sebarang gangguan kelas pada petang itu >.< Yehaaaaa Aribbaa~! haha




Uuuuuuu~ banyaknya petak kosong kat hujung2 tu. HAHA. Maksudnyaaa, memang x delah kelas petang kelas hujung2 masa untuk kami ni. Weeee~ hak3.

Tapi kan, sebenarnya kan, Kak Azizah senior saya memang pernah cakap yang bila dah masuk degree, memang dah x banyak kelas. Tapi kerja yang diberikan di luar kelas, MasyaAllah. Kemain banyaknyaa. hoho. Jadi nak x nak kena terima dan hadapi segala kemungkinan yang ada yeaa Cik Intan ! Jangan sombong sangat yaaa bila dah tau jadual macam ni. Padahal banyak lagi benda kau nak kena buat Sem ni. haha. Padan muka kau Intan !

Oklah, Assalamualaikum semuaaa. I miss My Cik Ijat so much ! Dia tengah exam BI sekarang. Buat yang terbaik yaa >.< <3

2 comments:

  1. uwah~ heaven nye jadual! haha mekaseh cik Intan! lega dah abeh 3 paper~wooooh

    ReplyDelete
  2. heeee. tq jugak awak ! Alhamdulillah, lepas dah 4 paper Ijat. Good luck the next 2 :)

    ReplyDelete