Monday 2 January 2012

Lagu Cinta~

Assalamualaikum ! :D

Siapa kenal Pasha dari kumpulan Ungu. Alaa, band dari Indonesia sanaa. Lagu-lagunya enak bangat deh didengar'in.

Baiklah, saya sebenarnya tujuan post kali ni sebab saya ada minat satu-satunyaaaaa lagu dari Pasha ni. Dia menyanyikan lagu ini bersama isteri beliau iaitu Adelia seorang artis dari Indonesia jugak. Tajuk lagu nya berbunyi  "Penghujung Cintaku".

Lagu ini kan, akan membuatkan saya teringat akan si dia jantung hati saya di sana. >.< Bait-bait lagu ini benar2 menggambarkan jiwa kami, perasaan kami. Aihhh,seolah-olah bila part Pasha nyanyi, seperti si dia yang sedang meluahkannya, begitu juga pada bahagian Adelia menyanyi, saya seperti mengungkapkan kata-kata cinta saya kepadanya.

Ok, engkau sangat mengada-ngada Intan ! 

x kesahlah. Ok jom kita hayati lirik2 lagu dalam kagu ni. Best sangat. Rasa macam nak kahwin. tetttt !


L : Berakhir sudah pencarian cintaku
Jiwa ini tak lagi sepi
Hati ini telah ada yang miliki

P : Tiba diriku di penghujung mencari cinta
Diri ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri

L : Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

P : Aku akan menyayangimu
Ku kan setia kepadamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

L : Tiba diriku di penghujung mencari cinta

L&P : Hati ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri

P : Aku akan menyayangimu
Ku kan setia kepadamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

L : Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

L&P : Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu

Sangat best lagu ni. Sweet sangat ! Cinta yang terakhir dan diakhiri dengan perkahwinan ! hehe






Baiklah, sampai sini saja. 

Pesanan saya untuk si dia : 
Selamat Berjaya exam for this 2 weeks >.< Awak boleh buat saya tau. Semangat dan jangan cepat putus asa ! Don't make any kelasahan2 kecil semasa menjawab ok ! heee. Saya sentiasa mendoakan awak berjaya dunia akhirat ! Hait3~ Ijat boleh! hehe. ILYSM <3

Assalamualaikum !










2 comments:

  1. alhamdulillah takat ni ok je hehe...hait3! pasni lg 2 paper pastu bley kuar jenjalan k. sedap lagu tu, cam luahkn prasaan? haha amboih

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Intan tau Ijat boley buat ! heee :) yeaaa, x sabar nak tunggu kuar jalan2. hek3. Intan tunggu Ijat ya ! >.<

    ReplyDelete